Provádíme hardwarové i softwarové opravy notebooků, stolních počítačů, All-in-One počítačů všech značek a počítačů vyrobených na zakázku.
Co vzít s sebou do servisu?
- nabíječku / napájecí kabel
- pokud jsou v počítači instalované placené licence programů upozorněte na to při předávání zařízení
Jaké nejčastější závady opravujeme?
- počítač nejde zapnout
- počítač nenastartuje do systému nebo skončí chybou
- zpomalený chod
- odvirování, údržba systému
- profylaxe (čištění od prachu a nečistot)
- oprava nebo výměna komponentů
- výměna poškozených částí (panty, plastové části krytů)
- reinstalace systémů
- záchrana dat z poškozených harddisků
Jak bude oprava dlouho trvat?
- Opravy se snažíme vyřídit v co nejkratším čase, ve většině případů do 3 pracovních dnů
Počítač je záruce, opravíte ho?
- Na počítačích v záruce, provádíme placené softwarové opravy.
Proč placené?
Softwarové chyby výrobci nebo prodejci řeší přehráním počítače. Zejména pokud jde o zavirování, poškození systému apod. Tedy pokud Váš počítač budete reklamovat se softwarovou chybou u prodejce, pravděpodobně přijdete o Vaše data a nainstalované programy. Počítač dostanete v továrním nastavení, tak jak jste ho koupili.
U nás před zásahem data zazálohujeme a až následně se pustíme do opravy.
V případě, že zjistíme chybu hardware dokážeme zprostředkovat záruční opravu výrobcem s tím, že se o nic nestaráte.
Nemám možnost dovézt počítač, můžete pro něj zajet?
- Ano, vaše zařízení můžeme vyzvednout u Vás a vypsat předávací protokol.
Termín a cenu za dopravu domluvíme telefonicky nebo emailem.